آیا می توانم چینی داروها کمک به بیماران نارسایی کلیه دیالیز خاموش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم چینی داروها کمک به بیماران نارسایی کلیه دیالیز خاموش

می تواند داروهای چینی کمک به بیماران نارسایی کلیه دیالیز فعال کنید؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است اما به آن نیاز دارد بار برای خلاص شدن از مرحله دیالیز به گام. اگر دیالیز بیمار به سرعت در حال توقف، آن را به بسیاری از عوارض جانبی که ممکن است تهدید زندگی خود به ارمغان بیاورد.

چیزی که شما نیاز دارید تا در مورد بیماری کلیوی می دانم

کلیه ها یک جفت اندام لوبیا شکل. کلیه های سالم می 10-12 سانتی متر طول و 5/6 سانتی متر عرض. هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی به آنها عرضه شده و همچنین مواد زائد خواهد شد به بیرون از بدن فیلتر شده است. با این حال، شرایط گوناگون و بیماری که می تواند جریان خون کافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون اختلال تبدیل خواهد شد زخمی و نکروتیک به تدریج. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم را کاهش می دهد، که وضعیت ایسکمی و کمبود اکسیژن در کلیه باعث می شود، انقباض کلیه خواهد بود که نتیجه. در همین حال، کلیه ها کوچک شدن خواهد برای کارکرد مناسب شکست. سطح بالایی از مواد زائد را به خون را از طریق گردش خون جریان، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی.

می تواند داروهای چینی کمک به بیماران نارسایی کلیه دیالیز فعال کنید؟

در طب غربی، بیماران درمان علامتی داده می شود برای حل این ناراحتی، این داروها راست هستند، اما به دور از اندازه کافی برای حل ریشه. با بیشتر و بیشتر در کلیه زخم به وجود آمده است، بیشتر بیماران خواهد شد که به دیالیز.

طب چینی می تواند کمک به بیماران دیالیز کردن به بازسازی آن بافت کلیه ها آسیب دیده است، اما نیاز به برخی از بار را. شما می دانید بیماری کلیوی بیماری طولانی مدت است، به طوری که پیشرفت بازگرداندن باید به اندازه کافی طولانی باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد داروهای چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: